Οι κορούες, ο Κωστάκης και η "Yoga"



ΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ

Η μέρα ξεκίνησε με τα γυρίσματα ενός κωμικού βίντεο την ώρα της πρωινής γυμναστικής. Στόχος ήταν να πειράξω τις κορούδες από τη σελίδα μου στο Facebook διότι την προηγούμενη νύχτα αντάλλαζαν μέχρι πρωίας τρελά σχόλια κάτω από το βίντεο του Πεδουλά και δεν κοιμόντουσαν. Μπορείτε να το δείτε εδώ.   

Αφού το ανάρτησα κάτω από τον διάλογό τους, τελικά μου ήρθε και ιδέα γι' αυτό του Ξενάκη που θέλει να κάνει γυμναστική.

Μετά σχολείο, με το αυτοκίνητο αυτή τη φορά, γιατί σκόπευα να συνεχίσω για Λεμεσό. Αφού σχόλασα,  έφτιαξα μια άψε-σβήσε ρεβιθοσαλάτα και έφυγα κατευθείαν για τη γενέτειρα μου, τόσο για δουλειές όσο και για το απαραίτητο "ενοίκιο ελευθερίας".

Φθάνοντας βοήθησα την Ελενίτσα με κάποια μαστορέματα και μεταφορές επίπλων. 

Το χάρηκα που για πρώτη φορά μετά από μήνες καταφέραμε να βγούμε με τον πατέρα μου τον Γαβρίλη και να πιούμε τον καφέ μας ανθρώπινα. Ναι, από τις 21 του μήνα επιτρέπεται πλέον η είσοδος σε όλους (με προσκόμιση 24ωρου τεστ).

Πήγαμε και για ψώνια παρέα και αφού επιστρέψαμε δειπνήσαμε με τα κόκκινα μακαρόνια της Ελένης, βρασμένα στο ζουμί παντζαριών, κάτι που τα κάνει ιδιαίτερα γλυκά και νόστιμα.

Δεν είχα δυνάμεις να επιστρέψω στη Λεμύθου έτσι κοιμήθηκα στο σπίτι μου στη Λεμεσό, αφού πρώτα ολοκλήρωσα το βίντεο του Ξενάκη.

Έχει πλάκα όταν υποδύομαι τη φωνή του, όσοι τυγχάνει να με ακούν την ώρα των ηχογραφήσεων (γείτονες, συνάδελφοι, περαστικοί) διερωτούνται τι στο καλό έπαθε αυτός ο δίμετρος Κακογιάννης και μιλά σαν ένα κακομαθημένο τρίχρονο αγοράκι! 

Καλημέρα σας φίλοι μου, καλή Τσικνοπέμπτη!

-------------------

Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΒΙΝΤΕΟ

Ο Ξενάκης συνειδητοποιεί ότι από τις πολλές τούρτες έχει παχύνει έτσι αποφασίζει να κάνει για πρώτη φορά γυμναστική!

βίντεο, μουσική & φωνή Ξενάκη

ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ



Σχόλια

  1. Καλημερούθκια!!!! Μα τι ωραία που μας τα γράφεις!!! Πόσο όμορφα νιώθω που σε έχω στην καθημερινότητα μου με τις μοναδικές κορούες!!! Πολύ θα ήθελα ένα βίντεο με τον Ξενάκη και τα γατουθκια σου!!!!Φιλούθκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ αγαπημένε μου φίλε, να είσαι καλά, μας φτιάχνεις τη μέρα μ αυτές σου τις δημοσιεύσεις!!! Εδώ κρατάω επίπεδο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΠΩΣ ΓΝΩΡΙΣΑ ΤΟΝ ΠΑΜΠΟ ΚΟΥΖΑΛΗ - Κώστας Κακογιάννης

Ο ΑΓΙΟΣ ΑΡΣΕΝΙΟΣ ΤΗΣ ΚΥΠΕΡΟΥΝΤΑΣ Κώστας Κακογιάννης

ΠΩΣ ΓΝΩΡΙΣΑ ΤΟΝ ΞΕΝΑΚΗ Κώστας Κακογιάννης